Pazar, Haziran 21, 2026

Nazara inansam bunları yazmazdım👇

Hayvanvari antrenmanlarım (haftada altı gün) yüzünden hayvanca yiyorum. Her sabah altı haşlanmış yumurtayı otomatiğe bağladım. Bugün antrenmandan çıkınca bir buçuk litre Pınar şaşal su içtim, güya açlığımı bastıracaktım, az yiyecektim. Neyse, yemeğe oturdum, tam buğday ekmeğiyle beraber 1 yayla çorbası, 1 çoban salata, 1 pastırmalı paçanga böreği, 2 (evet, iki porsiyon) piliç şinitzel yedim. Bu beslenme ve antrenmanla nereye varacağım? Ben de merak ediyorum, baklavaları gayet iyi çıkardım, deriyi inceltebilirsem dergi kapaklarındaki hormonlu kopillere nazire yaparım. Bırakın 61 yaşı, bunları kırklı yaşlarımda yapabileceğimi hayal edemezdim. Dile kolay, 16 nizami barfiks, 110 kilo bench press her babayiğidin harcı olamaz. Rakı içen de su içen de ölüyor. Kendimi zorlamıyorum, gücüm yetiyor, niye frene basayım? İnceldiği yerden kopsun, atın ölümü arpadan olsun! 

Bloğumun ziyaretçi listesi BM'e benziyor, Türkler azınlıkta kalıyor. Son 24 saatin trafiğini paylaşıyorum. 👇



 

Cuma, Haziran 19, 2026

Eupwr dolaşımdaki lot miktarı ve bugünkü işlem adedini paylaşıyorum, yapay zekaya "Höst!" diyorum. 👇



 

Tivibu spor paketi

Tivibu spor paketi on ay önce filan 135 liraydı, demin telefonla sordum, 18 ay taahhüt şartıyla 255 lira olmuş. Yıllık enflasyon yüzde 32 deniliyor, yüzde 88.8 zam yapılıyor. Tivibu'nun kamu firması olduğunu da vurgulayayım. Dünyanın en zengin adamı olsam bile o meblağı ödemem. Geçenlerde Vestel'in alt markası olan Hi-Level 82 ekran, Android tv'yi 6000 liraya almıştım, 18 aylık üyelik için 4590 lira (aktivasyon ücreti de vardır, açarken ve kapatırken kim bilir ne çileler çekiliyordur, çünkü kullanıcıya cihaz veriliyormuş, kendin kur deniliyormuş) vermem için ya paramın çok ya aklımın yok olması gerekir. Hoş, ikisi de aynı kapıya çıkar, zira şimdiye kadar akıllı ve zengin birini görmedim.

Bu hafta endeks belli hisselerle (dstkf endeksteki ağırlığı yüzde 5.67 ve yüzde 22.49 arttı, ykbnk, akbnk, asels, isctr, thyao) yüzde 5.71 yükseldi, oysa borsa geneli döküldü, tam 218 hisse eksi performans sergiledi. Borsada olağanüstü şeyler oluyor, bu x'e dur denilmesi gerekir. Kimse beni keriz bellemesin, can korkusundan susuyorum. 👇

 















Senelerce belediye başkanlığı yapmış, şimdi milletvekili imiş. Vay canına! 👇