20/04/2016

Kızılay- İzmir Caddesi- Etichet Mağazası


Kızılay İzmir Caddesi’ndeki Etichet isimli ayakkabı mağazasından 30.03.2016 tarihinde 124.40 TL. karşılığında bir çift ayakkabı aldım ve çıkarken giydim. Ne var ki yürürken sağ ayağımın dış bölgesinde şiddetli basınç oluştu, 300-500 metrelik yürüyüşten sonra öyle bir acı oluştu ki sağ ayakkabının değiştirilmesi için Etichet mağazasına döndüm, sağ dış parmağım kıpkırmızıydı. Satış elemanları, bilhassa fişi kesen kız çok terbiyesizleşti, "Ürünlerimiz kusursuzdur, yanılıyorsunuz," gibilerden zırladı, "Senin büyüteçle gördüğünün bin mislini duvarın arkasından görebilirim, adabını takın," yollu uyarımla bir nebze yumuşadı, “Kullanılmış mal geri alınmaz, değiştirilmez, kalıba vurulsun, netice alınmazsa fabrikaya yollarız, yanıt bekleriz,” dedi. Müdürü sordum, o herifin yanına vardım, hiçbir şey değişmedi, mecburen kalıp önerisine razı oldum. Ertesi gün gittiğimde arızanın giderilmediğini gördüm, belki de kalıpçıya hiç yollanmamıştı. İkinci safhaya geçtik, haftalarca kimse beni aramadı, 20 Nisan 2016 tarihinde Etichet’teki şirret kızın yanına vardım, fotokopisini paylaştığım kâğıdı (Bende satış fişi de var,) verdi, “Problem tespit edilmemiş, bizim açımızdan yapılacak bir şey yok,” dedi, satıcı delikanlı alaylı bir tonla, “Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurabilirsiniz,” dedi. Şirketin incelemesine ait raporda iletişim bilgileri ve adres yoktu, istedim, internetten bulun, denildi. İmzada isim yok, benim adım da yazılmamış, herhalde o kâğıt sahte bir evrak oluyor. Yüzde bir milyon eminim, hatalı imalattı, ancak göz göze göre bana kakaladılar, geri almadılar, sağ tekini değiştirmediler. Çankaya Kaymakamlığı bünyesindeki Tüketici Mahkemesi görevlisi, “Yoğun başvurular dolayısıyla bir buçuk seneden önce netice alınamayacağını söyledi, başka bir ilçedeki Tüketici Mahkemesi’ni tercih etmemi önerdi, güya süreç kısalacakmış. Kıssadan hisse, kusurlu ayakkabıyla dolandırıldım, satış elemanlarının terbiyesizlikleri de caba! Hukuksuzluklar ülkesindeyiz, çoğul üniversite diplomalarım var, beş kitap yazdım, hakkımı arayamıyorum. Aydın takımı ayaktakımınca dolandırılıyor vesselam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)