Çarşamba, Mayıs 13, 2026

My late canary, Coni, was born in my home on April 15, 2005, and passed away in my arms on February 23, 2020. Before taking his last breath, he sat up, kissed my cheek, and collapsed into my hand. I had prepared his grave and coffin months in advance. After his death, I immediately applied for a passport, booked a flight to Belgrade from Sabiha Gökçen Airport on March 31, 2020, for a visa-free trip to Serbia. I told my landlord I wouldn't be there next month, then the Corona pandemic started, and all flights were cancelled on March 16, 2020. My landlord had already found a new tenant, and since then I've traveled from city to city. For the first time on February 1, 2026, I settled in a city that suited my heart. I think this is the most beautiful place in Türkiye, but I was born to write. If I had the chance to settle in one of the civilized countries, I wouldn't hesitate for a minute. I would rather die in Australia, New Zealand, or elsewhere than live in Türkiye.👇🐦🐤


































 

Borsada son günlerde güya ralli yaşanıyor, gerçekte belli hisselerle endeks yukarı çekiliyor, ötekilere basılıyor, borsacının kar edip satmasına ve kaçmasına izin verilmiyor, parası işletiliyor. Buyrun, son günlerdeki xu100 endeksindeki artışı ve tüm hisselerin günlük artış oranlarını inceleyin, yanlışım varsa doğrusunu yazın. Çoban kulübesinde padişah rüyası gören kekolara selamlar!👇




 

Cumartesi, Mayıs 09, 2026

Piyasa normal değil, bu karar bu durumun resmi ilanıdır. Ayrıca 2020'den beri taban ve tavan limiti yüzde ona indirildi, hala yüzde yirmiye dönülmedi, ne var ki yüzlerce şirket halka arz edildi. Borsa anormal dersen, normalmiş gibi uygulama yaparsan sana kim inanır? Kadir inanır.👇


Devlet nedir?

https://youtu.be/xQYljJzNd1w?si=-X8_1vPnqdGtbrbR

Belediye wi-fi'leri

Türkiye'de internet çok pahalı ve yavaş çalışıyor, belediyelerin bedava wi-fi bağlantıları ise adamı bezdiriyor. Mesela youtube'a on dakikalık video yüklemek üç, dört saati bulabiliyor. Kendi cep kotam da yavaş, nedense hızla eriyor, 30 günde 40 GB dayanmıyor, halbuki 15 sene önce vın uygulamasıyla laptop bir ayda 3 GB harcamıyordu. Akıl almaz gelişmeler oluyor, Türkiye ilerliyor ama arkaya doğru! 

Eskişehirspor taraftarları

Ayvalıkgücü play-off ilk maçında 2-0 kazanmıştı, rövanş Eskişehir'de oynandı, 0-0 bitti, Ayvalıkgücü finale yükseldi, fakat Eskişehirspor taraftarları ilk dakikadan itibaren çirkeflik yaptılar. Birinci dakikada kalecinin üstüne yanan ve patlayan bir cisim atıldı, ardından sahaya şu şişeleri yağdı, hakem buna rağmen anons yaptırmadı, oyunu devam ettirdi. İlkel kabilelerden farkı olmayan bir güruh izledim. Bence Eskişehirspor, Amedspor gibi vahşi seyircilere sahip takımların futbol sahalarında yeri olmamalı, tribünler hemen boşaltılmalı, uzun süreli saha kapatma cezası verilmeli ama idare ediliyor. 

#trilc neredeyse dolaşımdakinin iki misli işlem yapılmış. (08.05.2026) 👇🫣



 

Perşembe, Mayıs 07, 2026

Manzara hoş, gerisi boş!










 

Luis Enrique

Ömrüm futbolla geçti, sekiz yaşımdan beri tribünlerin demirbaşı oldum, sürekli top kovaladım, binlerce maç seyrettim, herkes beni futbol duayeni bilir, oysa ben de baltayı taşa vurabiliyorum. Mesela Luis Enrique Barcelona'da iken onun taktisyenliğini hiç beğenmiyordum, vasat teknik direktör diyordum. Enrique geçen sene PSG ile ŞL'ni kazandığında morcivert oldum, bu sene de finale çıktı, resmen angutlaştım. Şahane bir ekip yaratmış, ya ben onu tanıyamamışım ya o kendini geliştirmiş. Bence ilk şık doğrudur, benim dahi bilmediğim, anlamadığım mevzular var. 

Birkaç hissenin endeksteki ağırlıklarını paylaşayım: asels yüzde 11.27, astor yüzde 2.99, bimas yüzde 6.98, dstkf yüzde 5.03, tuprs yüzde 5.61 Yeme bizi yapay zeka! 👇






 

7 Mayıs 2026








 

Salı, Mayıs 05, 2026

5 Mayıs 2026







 

Başkan ve yöneticiler değişmeli, en az on yıl lisanslı futbolculuk kariyeri olmayan kişinin başkan olması yasaklanmalı! 👇


 

Dün ekmeğe yüzde 33.33 zam yapıldı, 15 liraydı, 20 lira oldu. Tarihin en başarısız hükümeti olduğu halde Erdoğan'a alternatif aramıyoruz, bulmuyoruz. Ölmüşüz de ağlayanımız yok!


 

Asels dstkf astor endeksteki ağırlıkları her gün artıyor 👇🤭🫣🙈🙊




 

Youtube

You might think it's foolish of me to upload videos to YouTube because AI will apply a shadow ban anyway, nobody outside my core followers will learn my ideas, and they might all be deleted in the future. I believe fighting is better than giving up, and if I can convey my beliefs to a few people, they might do the same. In short, I'm making a revolution in my own way, I'm not bowing to the powerful, and I respect the righteous.