29/10/2019

Telefonumu kimler, nereden, nasıl buluyorlar? Niçin taciz ediyorlar?


Hiçbir yerle alakam yok, iki senedir sadece spor için evden çıkıyorum, üç dakika yürüyüş mesafesindeki salonda ağırlık çalışıyorum, dönüşte markete (yolumun üstünde) uğruyorum, gün boyunca hem Coni'yi besliyorum hem kitap okuyorum, geceleri tvde maç izliyorum yahut İngilizce kanalı tuşluyorum veya ecnebi müzik kanalını dinliyorum. Her günüm birbirinin fotokopisi gibi, hiç değişmiyor, son 2 yıl hayatımın en mutlu dönemi oldu, aradığım sessizliği nihayet yakaladım. Bu ortamda kimler cep numaramı buluyorlar, beni mesajla taciz ediyorlar? Hoş, dün şahane bir çözüm buldum, mesajlara ve maillere kanarya ötüşünü koydum, yani rahatsız olmak bir yana zevkten eriyorum, ancak kimlerin bana mesaj yolladıklarını merak ediyorum. Dolandırılacak biri değilim, dolandırıcıyı ben dolandırırım, bu işte bir bit yeniği olmasın? Neyse, tarihe not düşeyim, buraya yazayım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder