15/11/2019

Gelecek ay borsa ekranımı kapattıracağım


Bugün 15 Kasım 2019, endeks 105 379 kapandı, birileri borsanın uçtuğunu söyler, o zaman medyada BİST daha çok tartışılır. Neyse, sadede geleyim, gelecek aydan itibaren borsa ekranımı kapattıracağım. Nedenini sormayın, ifade özgürlüğünün kırıntısı yok, yazamam. Türkçesi BİST'e ilgi duymuyorum. Aslında epey önceden karar vermiştim, şeytana uydum, bekledim. Aracı kurum beleşe bağlıyor, geçmişteki hacimlerime binaen kredim fazla ama işlem yapmayacaksanız anlamı yok. Özellikle 7 bankadaki işlem kısıtlaması ve damat bakanın ekonomik eleştiri yapanları terörist diye nitelendirmesi bu düşüncemde önemli rol oynadı. Ayıptır, insan utanır, seneler önce halka arz edilen kamu hisseleri bugün tl bazında dahi o fiyatın çoook altında seyrediyor, sen ekonomiye toz kondurmuyorsun. Borsa ekonominin göstergesidir, mevcut durum oraya yansır. Bunu kim reddedebilir? Başka veriye gerek yok, sadece şu gerçek dahi ağır bir krizin kanıtıdır. Bizi avanak mı belledin? Senin mikroskopla gördüğünün bin mislini duvarın arkasından görebilirim. Twitter hesabımı tehditler, mahkeme kararları yüzünden off durumuna aldım, istenildiği an açarım ve kanıtlarım ki 15 temmuzdan sonra 1 nolu Tayyipçiydim, darbeyi önledi diye ona tapıyordum, o günlerde dahi ekonomiyi eleştiriyordum. Niye? Namuslu adamım, gördüğümü söylerim. Bu borsa dejenere olmuş. Aracı kurum görevlisine iki gün önce talimatı verdim, istediği kadar ısrar etsin, alım satım yapmasanız da önemli değil desin, dinlemeyeceğim. Detaya inemem, kendimi geremem. Borsa son günlerde iyi gidiyor, bugün de 1599 puan yükseldi diyebilirsiniz ama bana dinletemezsiniz. Benim için paradan çok daha önemli şeyler var. En büyük idealim gavur olmak, kalıcı yerleşim vizesi almak, gavurca okumak ve yazmak. Alan borsacı hayrını görsün, size bol kazanç diliyorum, müsaade istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder