23/04/2020

Sol şeridi boşaltın, ben geliyorum


Spor salonları açıldığında adaleye dair hayallerimi gerçekleştireceğim. Ölmek var, dönmek yok, atın ölümü arpadan olsun. Antrenmanda çıldırmak için müzik şart, geçen sene farkına varmadım, omzumu hafiften sakatladım, bir sene barfiks çekemedim. Turkcell'in hediyesiyle favori parçaları dinlerken öyle oldu. Tabii Ankara'da beslenme sorunum vardı, burada minimuma indi, artık hedefime yaklaştım. Hiçbir suplement, takviye, cart curt kullanmadan bu yaşta baklavaları dizmezsem yüzüme tükürün. Kablonet'e abone oldum, birkaç gündür youtube favori listemi düzenliyorum, şarkı sayısını azaltacağım, sonra yükleyeceğim, spor salonu açılınca antrenmanı müzik eşliğinde yapacağım. Ondan sonrası malum, isteyen boksör gelsin, ringe çıkalım, kozumuzu paylaşalım. Destur de ya iblis!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder