30/05/2020

1 Haziran 2020:Milat


Corona dolayısıyla başlatılan kısıtlamalar 1 Haziran 2020'den itibaren hafifletilecek. Beni spor salonları ve kütüphanelerin açılışı ilgilendiriyor, başka hiçbir şeye ihtiyacım yok. Şunun şurasında 48 saat kaldı, bundan sonra hayatımda yeni bir sayfa açılacak. Borsa, para pul hepsi hikaye, artık iki alana odaklanacağım, gece gündüz İngilizce roman okuyacağım, dağarcığımı geliştireceğim, bir de mükemmel spor yapacağım, diyeti de rayına oturtturursam, daha doğrusu güvenilir gıda satılan bir mekan bulursam sonuç muhteşem olur, baklavalar dizilir. Sosyal medya, internet sörfü, cart curt, zaten yoktu, şimdi sözü bile edilemez. Ankara'da uydudan maç izliyordum, İngiltere, İspanya, Almanya, İtalya liglerinin yayın akışını öğrenmek için uyduruk bir facebook hesabı açmıştım, artık ihtiyacım kalmadı, Kablo TV'ye üye oldum, o hesabı tamamen sildim. Çok güzel günler göreceğim, hissediyorum, sonrası için umut doluyum, yazmak ve okumak için yaşıyorum, bu nedenle 100 milyar usd teklif edilse bile Türkiye'de kalmam, ileride yurt dışına yerleşirim, İngilizce şaheserler üretirim; bir de sportif ideallerimi gerçekleştiririm. Sol şeridi boşaltın, iki gün sonra yeniden doğacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder