08/07/2021

Borsada formumun zirvesindeyim

Kanaatimce tarihin en ağır ekonomik krizi yaşanıyor, senelerden beri sürüyor, devalüasyon 2015'den beri hız kesmiyor, enflasyon belimizi büktü, borsa enflasyondan arındırılmış rakamlarla degerlendirilirse tarihi dibinde seyrediyor, hulasa 2001 krizine rahmet okuttuk. Şu ortamda bile harikalar yaratıyorum. Bugün borsa yine düştü, yüzde 1.27 değer kaybetti ve 1372 puandan kapandı, bense çıldırdım, işlem hacmi rekorumu kırdım, tabii ki güzel kar yaptim. Malum tektuş sisteminde hacim fazlalığı kârı gösteriyor. Ankara'da içim çürümüş, burada yeniden doğdum, destan yazıyorum. Yeryüzünün tüm spekülatörleri danışmanlarıyla birlikte üstüme gelse de borsada beni yenemez, tektuş sisteminde feristahi gelse de havacıva! Sol şeridi boşaltın! Aman bre!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder