16/11/2022

Baklavaları Coni'ye adadım

Minik kanaryam, büyük dostum Coni'yi unutamadım, karın kaslarını bu yaşımda (13.05.1965 doğumluyum,) çıkartacağım, Coni'ye adayacağım. Ömrümde vitamin hapı dahi kullanmadım, her şey doğal yöntemlerle olacak. Antrenman videoları çeksem ve youtube'a yüklesem ağzınız açık izlersiniz. İnanın, yirmili yaşlarımda 57 yaşında birinin böyle spor yapabileceğini hayal edemezdim, ağırlıkların büyüklüğü beni de şaşırtıyor. İdeal kiloma inebilirsem kafes boksu turnuvasına katılsam muazzam derece yapabilirim. Şampiyon olamam, kondisyonum gençlere yetmez, gençliğimde futbol sahasının etrafında 66 tur attığımı, hiç yorulmadığımı (body sayesinde) ama saatin geç olması yüzünden eve gittiğimi biliyorum, çünkü sabahları mesai için erken kalkıyordum. Demem o ki ilk dakikalarda işi bitiremezsem hapı yutarım. Tabii espri yapıyorum, hiçbir canlıyı incitemem, dünyanın en kötü insanına kötülük yapamam, sadece fizyolojik durumumu anlatıyorum, gençlere moral vermek istiyorum. Yapay gıda ve içeceklerden uzak durun, düzenli çalışın, istirahat edin, lümpenden azade yaşayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder