09/03/2023

KRGYO

Geçenlerde kapattığım twitter hesabımda takipçiye özel mesaj yazmıştım, daha önceden de aynı şekilde iki tüyo vermiştim, BENDEN İYİ BORSACI GÖRMEDİM, SİZE MUCİZELERİMİ GÖSTEREYİM demiştim; üçüncüsü ve sonuncusunda ŞU ANDA BORSANIN EN UCUZ HİSSESİ KRGYO, PATRONU KALE GİBİ, UZUN VADEDE USD BAZINDA 5 MİSLİ KAZANDIRABİLİR, ANCAK SIĞ OLDUĞUNU BİLESİNİZ yazmıştım, o sıralarda 7 liranın altına doğru geliyordu. Kağıdı görüyorsunuz, dellendi, tavanları kitledi, demin fotoğraflarını paylaştım. Sizi sivrisinek vızıltıso kadar ciddiye almıyorum, ciğerinizi biliyorum, borsada olağanüstü yeteneğim olduğunu da biliyorum, on senede bir giriyorum, bu sefer derinçek ekibi beni sabote etti, peşime ajan taktı. Neyse, devalüasyon, enflasyon derken bu sefer geçmişteki efsanevi varyetelerimi yapamadım, usd bazında 10, 15 misli kazanamadım, can havliyle sattım, kaçtım, alan hayrını görsün! Borsa nedir? HERKESİN HER ZAMAN KAYBETTİĞİ BENİM HER ZAMAN KAZANDIĞIM ŞEYDİR. Not: KRGYO'da maaşımın artan kısmıyla sayısız işlem yaptım, büyük çoğunluğu beş bin lotun üstündeydi, ilk tavanını yaptığı gün dahi dalmıştım. 💪💪💪🎯🎯🎯🧿🧿🧿

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder