19/04/2023

Borsada başarının tek şartı

Kimseyle borsa hatta finans konulu diyaloga girmeyin, televizyonu, gazeteyi ve sosyal medyayı izlemeyin, gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Son haftalarda 2001 ve 2008 yıllarındaki formuma döndüm ama iş işten geçti, maaşla ne kadar kazanılabilir? Borsadan çıktıktan sonra bunun kime faydası olabilir? Şimdi düşünüyorum, beni avere eden herkesten nefret ediyorum, kim bilir ne kadar kardan ettiler? Coni son 17 ayında kördü, gözlerine katarakt inmişti, onun gidişinden sonra hicret edecektim, sayılı günlerimin hatırına lümpenle dahi muhatap oldum, yoksa bir totem kuluna borsaya girişimi bildirmezdim. En kötü kararınız başkasının en iyi tüyosundan kazançlı olur, bana inanın, aklınıza güvenin, aklınız yoksa tımarhaneye gidin, borsada ne işiniz var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder