07/04/2023

İnanamıyorum🙉🙊🙈💪🍺🍻👍🎯🧿💰🧿

Özellikle son iki haftada borsada yaptıklarıma inanamıyorum. Demek ki dış dünyayla bağı kopartınca fabrika ayarlarıma dönüyorum, zihnim açılıyor. İnanın, ruh halimi izah edemem, anlatılamaz, anca yaşanır. Birbirinden gerzek tiplere neyimi ispatlayacağım? Hiçbir mizahçının yapamayacağı kısa videolar hazırladım, izleyici ve beğeni sayısını görebilirsiniz. Ömrümde komik lafına rastlamadığım komedyenlere tapıyorlar. 🙈 Derimi yüzseler bir daha kimseyle borsa, döviz, ekonometri konuşmam. Maaşla işlem yapıyorum, önceden portföyle böyle devam etseydim ortalığı dağıtırdım ama tektuş sistemiyle değil de yeni icat ettiğim stratejiyle hareket ederdim, çünkü BİST sığ ve şeyli, makinelerle şeyliyorlar, şimdiki numaram problemi çözdü. Örnek vereyim: Borsacının beddua ettiği katmr hissesinde müthiş kar yaptım, ilk girişim galiba 1.37 filandı, birkaç gün önce 1.28'den sattım, akla zarar para kazandım, tahminimce yüzde 15 veya yüzde 20 civarında bir kazanç sağladım. Bölünmesi bitti, volatilitesi azaldı, bense oynak kağıtları seviyorum, şimdi alakamı kestim ama sinyal alırsam gereğini yaparım. Bir gün portföyümle sahneye çıkarsam herhalde işler çok farklı olur. Meşhur 2001 krizinde portföyümü iki veya iki buçuk senede usd bazında 14 misli büyütmüştüm, ona benzer başarı yakalayabilirim ama öncelikli hedefim hicret etmek ve İngilizce yazmak, burada mesleğimi icra edemediğim için kendimi spora, İngilizceye ve borsaya adıyorum. Önümü açın, defolup gideyim, spekülatörleri azat edeyim, yoksa hepsinin ümüğünü sıkacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)