03/05/2023

Twitter'a dikkat edin, en iyisi girmeyin

İki kere mahkemeden erişim yasağı alınmıştı, twitter mesajlarımı silmemişti, bilgi vermişti, korktuğum için silmiştim ve hesabımı takipçiye özel moda almıştım, tüm takipçileri engellemiştim, kimileri işkillenebilir endişesiyle epey gönderimi daha silmiştim ve hesabımı off durumuna almıştım. Oraya ara sıra uğruyorum, kullanılmıyor diye kapatılmasını önlüyorum, ancak senelerden beri açmıyorum, yurt dışına yerleşebilirsem icabına bakarım. Twitter'ın sahibi değişti, el10'un paragöz biri olduğunu herkes anladı, tr idaresini ücreti mukabilinde derinçek ekibine vermiş, bana yapılanlardan anladım. Birkaç hafta önce başka bir maille hesap açmak istedim, açılış esnasında kitlendi, twitter kurallarını ihlal etmişim, 12 saatliğine askıya alınmış. Hoppala! Twitter'a üye olurken kuralları ihlal edebilir miyim? 🙊 Bir saniyelik deneyimim olmadı. Neyse, 12 saat sonra hesabıma ulaşabildim, devre dışı bıraktım. Dün bir hesap daha açayım dedim, açılışta yine twitter kurallarını ihlal ettiğim için 12 saatliğine askıya alındı ama 12 saatin bitiminde de kitlendi. 🙊 Derinçek ekibi gizlenmeye gerek görmüyor, bu coğrafyada her şeye muktediriz mesajı veriyor. Birkaç ay önce de youtube videomu tanıtmak için fake hesap (adı Şenol Onay değildi,) açmıştım, etiketledim, videoyu kopyaladım, birkaç saat sonra hesap askıya alındı. İnanmıyorsanız deneyin, videolarımdan yahut kitaplarımdan birini tanıtın, kısa sürede hesabınız askıya alınır. 🤭 Akıllı olun, twitter bataklığından uzaklaşın, orası tehlikeli mecra oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder