13/09/2023

Hicret

Facebook gruplarında hicret için sondaja başladım; Moldova'da yaşayan Türkler mi, onların facebook'da faaliyet gösterenleri mi demeli, bilemiyorum, lümpen tabakanın en alt tortularının hakaretamiz yanıtlarıyla karşılaştım. Onlarla muhatap olacağıma intihar ederim, Moldovalılara sabır diliyorum. Bre moron! Türkçe yazan kalemlerin açık arayla en iyisiyim, sayısız yeteneğim var, bu coğrafyada yaşadığım için görmezlikten geliniyorum. Haddini bil, denklerinle diyaloğa gir! Sadede geleyim: Akıl hastaları Moldova'yı işgal etmişler, kültür aristokratının "Moldova'da hangi şehri önerirsiniz, hayat pahalı mıdır?" sorusuna hayasız cevap veriyorlar. Niçin turkey denilmiş? Hindi de olmadık şeylere kızıyor, selam verseniz kabarıyor. 🙈🤭 Yurt dışına yerleşebilirsem bir daha Türkçe konuşmam, Türk'ü görünce en az 10 km uzaklaşana kadar depar atarım. Bunları kitaplarımda da yazmıştım, haklılığımı kabul edin.🙊🤑 İngilizce dağarcığımı 70-80 bine çıkarabilirim, bu yüzden Anglosakson devletlerden birine yerleşmeliyim, çünkü tek amacım yazmak, olabildiğince farklı dilde yayınlatmak olacak. Önce vizesiz ülkelerde deneyim kazanmalıyım, Sırbistan, Moldova, Karadağ, Bosna Hersek, ... amaç değil araç olabilir, sonra Avustralya, Yeni Zelanda, Kanada, ... gibi ülkeleri hedeflerim. Aslında bir kitabımı, özellikle mizah romanlarımdan birini İngilizce, Fransızca, Rusça, Japonca, Almanca olarak yayınlatabilsem gerisi çorap söküğü gibi gelir ama yabancı editörlerle, redaktörlerle kontak kuramıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder