15/11/2023

Ey borsacı!

Ey borsacı! Kalbini ferah tut! Spekülatörleri haraca boğdum da hayatta kalabildim, 1998 kasımından beri ümüklerini sıkıyorum ama krizden krize, on senede bir diyelim, borsaya giriyorum. Şimdilik maaşla antrenman yapıyorum, ocak-şubat arasında son bir sorti yapacağım, avantamı alacağım, sırra kadem basacağım. Ondan sonra sen sağ, ben selamet! Koydunsa bul! Spekülatörlerin senden aldıklarının bir kısmı bana dönüyor, o yüzden teselli bulabilirsin, sayende karnım doyuyor, şaheserler üretiyorum. Türkiye'nin en büyük yazarı ve mizahçısının yetişmesine katkı sağladın, senin kaybın benim kazancım oldu. Edebiyat devi yetiştirdin, daha ne istiyorsun? Gururlanmalısın. Aşk olsun! 👏👍🙏

3 yorum:

  1. Sana bir yoldaş lazım abi

    YanıtlaSil
  2. Kumandanm. Geçen sene tanıdım sizi. Bana Trkcel aldırmıştım 17 TL’den. Hala satmadım :)). Müteşekkirim size. Varolun.

    YanıtlaSil