26/12/2023

Bir daha borsaya girer miyim?

Martın 31'inde yapılacak yerel seçimler öncesinde çok kısa süreliğine bir sorti yapasım vardı, ancak son günlerdeki görüntü tüylerimi ürpertti, vazgeçtim, çünkü endekste ağırlığı yüksek olan hisseler usd bazında geçmişteki zirvelerinin üç, beş hatta on misli üstünde oldukları halde tl bazlı zirvelerine yakın işlem görüyor, borsa geneli çöküyor. İnanın, bedelli alışkanlığı olmayan, bazen temettü dağıtan sağlam firmalar dahi usd bazında tarihi dibine yakın işlem görüyor. Müthiş bir oyun oynanıyor, diyemem, zira ispatlayamam, aklımın ermediği işler gözlüyorum, diyeyim, noktayı koyayım. Ben bu borsaya asla girmem, ancak sizin kazanmanız için dua ederim. Maaşla antin kuntin yapıyorum, aslında onu da azaltmalıyım ya da bırakmalıyım, beni avere ediyor, İngilizceye ayıracağım zamanı boşuna harcıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)