01/05/2024

Bu yaşıma dek sağlam ürün görmedim

Bu ülkede her mal hileli imal ediliyor, diyemem, fakat bu yaşıma dek sağlam ürüne rastlamadım, ne aldıysam bozuk, kalitesiz, ... çıktı. En güvenilir sektör elektroniktir diyebilirsiniz, web masterımın tavsiyesiyle o devrin en pahalısı olan Arçelik masaüstü bilgisayar aldım, arızalıydı, yetkili servis görevlisi geldi, beyni problemli dedi, değiştirmeyi kabul etmedi, ana ekranı ikiye böldü, böyle kullanın dedi. Boktan bir pc idi, sadece yazma amaçlı çalıştırdım. Ayakkabılardan illallah dedim, en lüks markaları aldım, fayda etmedi, greyder marka bot gördüm, kazık fiyatına rağmen kaptım, üç ay sonra tabanı yarıldı. Kitaplarımda sayısız örnek verdim, uzatmayacağım. Bu coğrafyada sağlam kulaklık da bulamadım, iki kere Sony denedim, tanınmış firmaların her türlü kulaklığına para ödedim, marketlerin kıytırık mallarından dahi medet umdum, hepsi kırıldı, bozuldu. Şu coğrafyadan kurtulamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder