Salı, Haziran 04, 2024

Borsaya vergi getirilecekmiş

Borsaya vergi getirileceği konuşuluyor. İki yatırım hesabım var, eğer vergi getirilirse borsayla bağı derhal keserim, hesabımda bir kuruş bırakmam. Devlet zaten bir sürü kesinti yapıyor, bsmv dışında akşamleyin işlemlerimiz muhasebeleştirildikten sonra aracı kurum komisyonuna yakın meblağ kesiliyor. Diyanet işleri başkanı yedinci makam arabasını alırsa, tr vergi rekortmeni on milyon doların altında vergi öderse elbet fatura bize çıkartılır. AKP iktidara gelir gelmez savurganlıklara uygun düzenlemeler yaptı, altın yumurtlayan tavuklar (TÜpraş, Erdemir, Petrolofisi vs) özelleştirildi, mevduat faizine yüzde 15 stopaj koyuldu, borsaya yüzde 15 vergi getirildi, lakin saçmalığı (bkz. Reziliazam) görülünce 2008 global krizinde kaldırıldı. Borsacı geçen yılın temmuz ayından beri korkunç zarar ediyor, enflasyonla mukayeseyi bırakın, hisselerin yüzde doksandan fazlası şu anda daha aşağıdan işlem görüyor. Aslında Erdoğan ve Varlık Fonu varken borsaya hiç girmeyecektim ama şeytana uydum, derken zottiriklerle teması kestim, gayet güzel para kazandım, fakat vergi getirilirse bir dakika durmam, tr borsasıyla ilişkimi İsrail Filistin düzeyine indiririm. Bir yaşıma daha girdim, reel para kazanmanın imkansız olduğu bir sistem kurulmuş, yine de vergi düşünülebiliyor. Zarar eden adama kardasın denilecek, şatafatlı hükümranlık sürdürülecek! Yuh! Elli milyar dolarım olsa bile böyle bir mekanizmaya zırnık kaptırmam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karakurum otoyolunu görmek isterdim