01/07/2024

Borsada vergi

Bakan Şimşek borsada vergilendirme üzerinde çalışıldığını açıklamış. Bu işin teknik olarak imkansızlığını bir kitabımda açıklamıştım, geçmişteki uygulamanın mantıksızlıklarını izah etmiştim. Komisyonlar ve devletin vergileri zaten fazlaydı, ilave vergi getirilirse yatırım hesabımı kapatırım, bir daha borsaya bakmam. Erdoğan ve Varlık Fonu var iken borsaya girmem, demiştim, koşullar nedeniyle fikrimi değiştirmiştim, çünkü hicret edemedim, yazamadım, daha doğrusu yazdırmadılar, yayınlatamadım. Bu durumda İngilizceye gömülürüm, gece gündüz okurum, fırsat bulursam kafiristan'a tüyerim, mesleğimi icra ederim, yani son nefesime kadar İngilizce yazarım. Not: Unutulmasın, borsada şu anda bir sürü vergi alınıyor, bilmeyen de yeni bir icat zannedecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder