21/07/2024

Enflasyon düşmeyecek

Bir kez daha hatırlatayım: Enflasyon devletin örtülü vergisidir,tek panzehri mevduat faiz artırımıdır. Son günlerde mevduat faiz oranları indirildi, MB'nın bankalara borç verdiği yüzde 50'nin dahi altına çekildi, bu yüzden enflasyon düşmeyecek; maalesef doğruyu yazıyorum, Türkiye çok kötü yönetiliyor, Kılıçdaroğlu diyeli yönetilmiyor, savruluyor. Gerçi TÜİK enflasyonu çok düşük gösteriyor, böylece memur, işçi ve emeklinin maaşı budanıyor, fakat vatandaş gerçeği biliyor. Ayrıca şu da var: Memur ve memur emeklisine ikinci altı ay için yüzde 19.31 (gerçek enflasyon yüzde elliden aşağıysa dünyanın en aşağılık insanı olayım,) zam yapıldı, temmuzun ilk haftasında marketler ürünlere yüzde 10-15 zam yaptı, özel mağazalardaki artış oranı daha fazla oldu. Recep Tayyip Erdoğan zamanı felaketlerle geçti, sadece ekonomide değil her alanda çöktük, erken seçim dahi bizi kurtarmaz, öyle bir enkaz ki yazsam anayasa cevaz vermiyor, zira her şey yasaklandı, ifade özgürlüğü dibe vurdu. Cahil kitleler İslami sloganlarla uyutuluyor, iktisadi reçete sunulmuyor. Ben de susturuldum, eskiden okura ulaşmam engelleniyordu, şimdi yayıncı bulamayacağımı bildiğim için aramıyorum, boşuna çabalamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...