02/08/2024

Televizyon spor paketler

Televizyon spor paketleri çok pahalı olmuş, usd bazında en zengin ülkeleri sollamış. Bu sene hiçbirine para kaptırmayacağım, Eskişehir maceramdan sonra arkadaş televizyonun altlığını, kumandasını ve biss key kodlu receiver'ını kaybetmiş, artık Azersat da hayal olacak. Gerçi Eskişehir yüzünden çok zarar ettim, yüz civarı İngilizce romanım, dört beş tane beşer metre kablolu üçlü prizim, yorganım ve birkaç kıvır zıvırım da kaybolmuş. Bursa'dan gelip beni Kırklareli'nden alan ve Eskişehir'e götüren kardeşimin de benzin ve otoyol masrsfları vs ödemiştim, ev sahibi tüm eşyalarımı gayet iyi fiyata alacaktı, hepsi havaya uçtu, Eskişehir yüzünden en az 30-40 bin lira zarar ettim,fakat o konuyla spor paketinin alakası yok, onu bir kitabımda anlatacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...