20/09/2024

Elon Musk yolunu buldu

Twitter Google grubundayken Elon alış teklifi verdiğinde "bu adam paragöz, twitter'ı alırsa bu mecrada durmam, " demiştim, zaman beni doğruladı, twitter para makinesine dönüştü, premium üyelik yetmedi, bizimkilerin "istemezük" dediği (mesela ben) kişileri ücreti mukabilinde engelledi, bazen kısıtladı bazen hesabı askıya aldı, sonuçta el10 deveyi havuduyla yuttu. Önceden twitter mahkeme kararlarını dahi dikkate almıyordu, bize bilgi veriyordu, şimdiki sahibi hesap açtığınız anda askıya alıyor, defalarca şahit oldum, şüphem kalmayınca deneyden vazgeçtim. Aklı olan twitter'a girmez, uyardım, vicdanen rahatladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...