27/02/2018

Coni Rahatsızlandı

Coni dün akşamüstü rahatsızlandı, sağ bacağı sakatlanmış veya burkulmuş, belki romatizmal bir illettir, bilemiyorum. Elle muayene ettim, kırık yok, ancak acı çekiyor, sol ayağının üstünde duruyor, daha doğrusu yatıyor. Geçen sene sağ gözüne katarakt indi, kör oldu, tek gözle idare ediyor, artık tek bacak riski hortladı. Dün akşamdan beri elimle besliyorum, taze ekmek, Antep fıstığı filan yediriyorum. İştahı yerinde, bana da alışkın, sorun çıkmıyor, fakat hayli yaşlandı, ne kadar dayanabilir? Vah zavallı, ben sağ dizimden ve sağ topuğumdan sakatlandığım vakit nasıl da kıvranmıştım. On üç sene beraber yaşadık, birlikteliğimizin her anından keyif aldım, şimdi üzüntülüyüm, acaba kanarya beslemekle hata mı ettim, gibisinden düşünüyorum. Çok acı bir durum, kelimelerle anlatılmaz. Ölümden sonra yaşam olduğuna inansam, hiç tereddüt etmem, arkasından giderim. Oğlum Coni, galiba ayrılık vakti yaklaştı. Gerçi beş dakikaya sağ çıkacağımın garantisi yok, bir de bakmışsın birazdan Adem babayla karşılıklı şarap içiyoruz, lakin normal şartlarda ben seni uğurlayacağım, keşke tersi olsaydı. Sen benim ilk ve son dostumsun, seni o kadar sevdim ki bu sevdanın misli zor görülür. Orospu çocukları 15 temmuz gecesi darbeye kalkıştılar, yabancı tv kanalları başarıya ulaştıklarına dair yanlı yayın yaptı, yüzde yüz öleceğime inandım. Normalde dağlara kaçardım, ancak seni terk etmedim, anca beraber, kanca beraber dedim.Bana elli milyar dolar verilse, Yeni Zelanda vatandaşlığı da eklense, seni bırakmam. Bende dostluk pazara kadar değil, mezara kadar! Oğlum benim... İyileşirsen, mahalledeki kedileri ciğer manyağı yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)