02/03/2018

Medyadan Uzak Durun

Televizyonlar, gazeteler kitleleri zehirliyor, beyinleri uyuşturuyor; sağlıklı bir zihin yapısı için kendinizi medyadan soyutlayın. Konuyu her eserimde deştim, bugünden örnek vereyim. İddaa eki dolayısıyla Habertürk Gazetesi aldım, sayfaları hızlıca çevirdim (Spor dahil tümüne ayırdığım zaman bir dakikayı bulmaz,) şubat ayında ihracat rekoru kırıldı manşetine takıldım, haberin içeriğini okudum, Şubat 2018 ayı diğer şubatların içinde en fazla ihracat yapılan ay olmuş, geçen yıla göre yüzde 9.02 artmış, 13 milyar dolar 182 milyon dolara yükselmiş. İthalattan hiç bahsedilmiyordu, üşenmedim, araştırdım, Şubat 2018 ithalatı bir önceki seneye nazaran yüzde 19.94 artmış, 19 milyar dolara yanaşmış. Üçkağıdı görüyor musunuz? Yanlı verilerle vatandaşı ters köşeye yatırıyorlar. Salağız ya, devalüasyon yapıldığını görmezlikten geleceğiz, dış güçlerin ekonomik saldırısına maruz kaldık, yalanlarına inanacağız. Millet zokayı yutmadı, bu sefer name okuyorlar, devalüasyon hamlesiyle ekonomi şahlandı, demeye getiriyorlar. Eh, sadece şu yazım bile benim bu ülkede niçin barındırılmadığımın ispatıdır. Kafalı ve namuslu olmak zor iş vesselam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)