17/02/2018

En iyi radyoyu bedava alabilirsiniz

Televizyonunuzu uydu üzerinden izliyorsanız, radyo kanallarını da taratın, favori grubunuza ekleyin, keyifle dinleyin. Bana metro fm ile power fm yetiyor, bazen pal nostalji'yi tuşluyorum, kemençe havası için T.Kaçkar'a takılıyorum, fakat Turksat'ta 154 istasyona erişilebiliyor.

Müzikten bahsetmişken yazayım: Boney M şarkılarını ve İskoç gaydalarını tek geçiyorum, kemençe ve tuluma da bayılıyorum. İsyan kokulu özgün müziğin de tadına doyamıyorum, misal Ahmet Kaya'nın "Beni tarihle yargıla"sı veya "İşte Bizim Hikayemiz"i ile dünyadan kopuyorum, yalnız sözlerinden ziyade ezgilerinden hoşlanıyorum. Yerli seslerden Ayşenur Kolivar ile Edip Akbayram'ı çok beğeniyorum. En beğendiğim yabancı şarkı Boney M'in "Ma Baker"i, bizdense "Karlı Kayın Ormanı"nın enstrümantali, ancak karga sesli Zülfü Livaneli'nin seslendirdiği versiyonunu vasat buluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başarı reçetem

Başarı reçetemi açıklayayım: Ne kadar yalnız kalırsam o kadar başarılı oluyorum. Doğuştan filozofum, düşünürüm, yazarım, yeteneğimi kullanab...