09/10/2019

Borsa portföyüm (Yatırım tavsiyesi değildir,)


Sosyal medyayı, interneti, cart curt boşladım, gece gündüz İngilizce roman okuyorum, Coni'yi besliyorum, spor yapıyorum. Bir hususu paylaşmam gerekir, yoksa kendimi sahtekar hissedeceğim, sizi kandırmış olacağım. Twitter'da yazdığım devirde ve bazı arkadaşlarla diyaloglarımda en ucuz bulduğum hisseleri listelerken birkaç kamuyu da dahil ediyordum, ancak geçenlerde kafamda şimşek çaktı, borsada bulunduğum sürede özel firmalara girmeye karar verdim, yani kamu senetleriyle alakamı kestim. Aslında uzun süreli pozisyon almayacağım, pılı pırtı toparlayacağım, arbitraja başlayacağım, çünkü euro/usd ve gbp/usd (nzd/usd ile aud/usd de iştahımı kabartıyor, onlarda işlem yapan banka yoktu, inşallah şimdi vardır,) müthiş cazip görünüyor. Arbitrajdan dolar bazında bir yılda yüzde yirmi net kazansam bana yeter ki daha fazlasını yapma ihtimalim yüksek, eski icraatlarım bana umut veriyor. Düşük komisyon için sondaja başladım, gerisi çorap söküğü gibi gelir, Beyazıt'taki Ayaklı Borsa dahil tüm alternatifleri didikliyorum. Bildiğinizi yapın, şansınız bol olsun, sizi aldatmış olmayayım diye bu bilgiyi verdim. Benim tarzım farklı, hırslı değilim, uçmuyorum. Çoğu borsacının bakış açısını biliyorum, gülüyorum. Mesela bir takipçim twitter hesabım aktif iken benle kontak kurdu, sanki tüm kitaplarımı okumuş gibiydi, sonradan öğrendim, hiçbirini okumamıştı. Herifçioğluna 50 bin liralık portföyü için on binde üç buçuk komisyon veren kurum buldum, teşekkürü bırakın, hesabı açtığını bildirmedi. Beklentisi neydi, biliyor musunuz? Bir yılda 50 bin lirasını 300 bin liraya çıkartmak ve evlenmek istiyormuş, tüyolarımla bunu başaracakmış. :) Kelleyi derhal blokladım, irtibatı kestim. Adam eserlerimi dahi merak etmiyor, beleş kazanç için güvercin taklası atıyor. Mübalağam varsa nefes almak nasip olmasın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder