21/10/2019

Bu hükümetle ekonomi düzelir mi?


Avrupa, Amerika, Uzak Doğu borsaları son yıllarda uçuyor. Borsa ekonominin barometresidir, yani tüm dünyada işler tıkırında görünüyor. Bizse beş yıldır duman olduk, kuru yerde,sele gittik. Borsa, kur, enflasyon sarmalında ezildik. Ben 15 temmuzda darbecilere dik durdular diye bu hükümetin bir nolu destekçisi olmuştum, reis uğrunda gözümü kırpmadan ölebilirdim, ancak o zaman dahi hükümetin ekonomik tutumunu eleştiriyordum, çok başarısız olduğunu vurguluyordum. Bunları twitter'da defalarca yazmıştım, hesabım off durumda ama isteyen varsa açabilirim, gösterebilirim. Demem o ki Roma'yı yeni keşfetmiyorum. Ben dürüst, namuslu adamım, tarafsızım, hatalı kararları eleştiririm. Sadede geleyim: Zor dostum, zor, bu iktidar ile Türkiye ekonomisinin düzelmesi zor. Her şeyi karman çorman ettiler. AKP döneminde borsaya girmek hayli riskli, zaten bir giren bir daha çıkamıyor, uzun değil upuzun vadeci oluyor. Sayısız örnek var, hangisine değineyim? Kamulara bakın, Halkbank, EKGYO, Vakıfbank, Telekom, Güneş Sigorta, Vakıf GYO filan fıstık, grafiklerine göz gezdirin. En azından gelecek hafta açıklanacak bilançolarına bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder