24/10/2019

Hükümeti eleştir, eyvallah, lakin teröriste arka çıkma!


AKP hükümetinin ekonomide son derece başarısız olduğu su götürmez gerçek, dünya borsalarının son beş yıldaki rallilerine mukabil bizim BİST çuvalladı, devalüasyon beş yıldır sonlanmadı. İlla borsada işlem yapmak gerekmez, ben de piyasayla bir yıldır ciddi anlamda ilgileniyorum, fakat grafikler var, usd veya tl bazında inceleyebiliriz. Borsa ekonominin barometresidir, işsizlik, hayat pahalılığı, devalüasyon bu arenaya yansıyor. Borsanın genel gidişatından ayrı olarak kamular binbeter oldular, halkb, ekgyo, vakbn diye saymayayım, baymayayım. Sadede geleyim, bunlar üzerinden iktidarı eleştir, saygı duyarım, zaten ben 15 temmuzdan sonra bir nolu Tayyipçi olduğum sırada bile ekonomideki fiyaskoyu yazıyordum, söylüyordum. Bizdeki muhalefet ilkesiz olduğu için her koşulda tavır koyuyor. Şimdi kayyum kararlarını beğenmiyorlar. Kardeşim, belediye başkanları niçin görevden alınıyorlar, bize onu söyle! Hepsi PKK üyeliğinden tutuklandı, bundan ala sebep olabilir mi? Hukukun gelişmişliğini savunmuyorum, aksine demokrasi ve ifade özgürlüğü bahsinde yetersiz olduğumuza inanıyorum ama PKK üyesi bir belediye başkanına destek verilmez. El insaf arkadaş, goygoyculuğun bokunu çıkardınız. Bu konuda hükümeti destekliyorum. Teröre, teröriste asla taviz vermeyelim. Kimse benden demokrat olmasın, düşmanımın sesini duyurmak için elimden geleni yaparım, fakat teröre müsamaha göstermem. Silahlı eylem yapan hiçbir kişi, dişi toplumda barındırılmaz, yeri kodestir, bu konuda duyarlı olalım, teröristlerin defterini dürelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder