05/10/2019

Google reklamları bunalttı


Senelerden beri Coni'yi bekliyorum. Kanaryanın azami ömrü 7-9 sene, 15 ekimi görürse 15nci yılındaki altıncı ayı devirecek. Kerata bir yıl, bir haftadır kör, gözlerine katarakt indi, elimle besliyorum, kukularını temizliyorum, banyo yaptırıyorum. Dadılıktan binkat zor, çünkü kanarya beş, on dakikada bir yiyor, su içiyor, kaka yapıyor. Şikayetçi değilim, evime yakın olan spor salonuna gidişim haricinde ona refakat ediyorum. Yolcuyum diye yatırım yapmıyorum, giysi, eşya almıyorum, taahhütlü olduğu için internet bağlatmıyorum. Hepsi iyi de son aylarda google reklamları musallat oldu, cep ekranını her açtığımda acayip sayfalar beliriyor. Bıktım, illallah dedim, birkaç ay kalacağıma emin olabilsem,cep numaramı değiştireceğim. Google kitaplarımı google.books'a yükledi, büyük bir iyilik yaptı ama şimdi cehennem azabı çektiriyor. Cebi açmaya korkar oldum, borsa olmasa belki hep kapatacağım yahut hücresel ağı off durumuna getireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder