19/12/2019

Mansur Yavaş hakkındaki iddia


Eski CHP milletvekili Sinan Aygün Ankara'nın CHP'li belediye başkanı Mansur Yavaş'ın kendisinden rüşvet istediğini iddia etti ve suç duyurusunda bulundu. İşin iç yüzünü bilmiyoruz, yorum yapmam ahlaksızlık olur, bunun takdirini yargı yapar, biz o zaman konuşuruz. Mansur Yavaş bende olumlu bir izlenim bırakmıştı, ancak karşılıklı çay içmedim, iki kelam etmedim, hakkında ne diyebilirim? Diyebileceğim tek şey var ve ilkokuldan beri söylüyorum, yazıyorum, selamıma nail olan herkes duymuştur:Rüşvet alanın, yolsuzluk yapanın, tüm hırsızların canı cehenneme! Babamın dahi boğazından haram lokma geçtiyse lanet olsun derim, yedi sülalesini kalaylarım, elime fırsat geçerse kuyusunu kazarım. Mansur Yavaş'ı tenzih ediyorum, şimdilik kendisini masum kabul ediyorum, iftiraya kurban gitmiş olabilir, kendi hayat felsefemi vurguladım. Not:Mansur Yavaş yarın akşam 21.00'de Tele 1 televizyon kanalında projelerini açıklayacakmış, herhalde bu konuya da değinir. Temiz olduğunu seziyorum, iftiraya kurban gittiğini hissediyorum. İnşallah haklı çıkarım, çünkü mevcut iktidardan kurtulmak için CHP'li belediyelerin başarısına ihtiyacımız var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder