21/03/2020

65 YAŞ ÜZERİNE SOKAĞA ÇIKIŞ YASAKLANDI


Bu geceden itibaren 65 yaş üstü kişilerin sokağa çıkışı yasaklandı. Bence isabet oldu, dışarıda dolaşanların çoğu yaşlı, hatta geçen hafta tren biletini iptal ettirmek için otobüse bindim, yolcuların yarısı yaşlıydı, beleş diye geziyorlar, Coronavirüs tehlikesini umursamıyorlar. Önümüzdeki hafta doğal gaz, su ve elektrik aboneliklerimi sonlandıracağım, sonra otobüse atlayacağım, Ankara'yı terk edeceğim, yeni mekan arayacağım, yoksa evin dışına (kedilere balıklı yaş mama ikramı hariç) adım atmazdım. İşin tuhafı, ölümden korkuyorsam namerdim, hele Coni'nin gidişinden sonra cehennemi, zebaniyi dahi iplemiyorum, ancak bile bile lades demem, toplum sağlığını baltalamam. Dünyaya kazık çakmayacağız, elbet bir gün nalları dikeceğiz ama her işin yolu, yordamı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder