30/07/2021

Neden kâfir olamadım?

Ilkokul ve ortaokulda parlak talebeydim, misli zor görülecek sporcuydum, Bati'da yaşasam dünya çapında futbolcu olabilirdim, hulasa yetenekli bir gençtim ama Kuleli birinci sınıfta hayatımın en büyük gayesi olarak yurt dışına yerleşmeyi hedefledim. Şu yaşıma kadar gidemedim, Coni'den sonra uçak bileti almıştım, corona hortladı, uçuşlar iptal edildi. Bir kere Kuleli'den ayrılış tazminatı yüklüydü, peder zaten züğürt ağaydı, o meblağı bir asırda ödeyemezdi. İkincisi, okula girerken ebeveynlerim bana kefil bulana kadar çok zorlanmışlar, dedemler, amcalarım, dayılarım kabul etmemişler, şimdi Hollanda'da yaşayan dayizade razı olmuş, notere gitmiş, imzayı basmış. Liseliyken kafiristan'a firar etseydim kefilime de karaktersizlik olurdu, babamın malı mülkü olmadığından tahsilat ondan yapılırdı. Sonuçta ite kaka gittik, bir adım ilerleyemedik. Burada mesleğimi icra edemiyorum, özgürce yazamıyorum, dosyalarımı kitaplaştıramıyorum, kitaplarımı okura ulaştıramıyorum , çünkü müthiş barikatlar konuluyor. Covid hadisesi müsaade ettiği anda tüyeceğim, Ingilizce konuşulan bir yerde kalıcı vize şansı arayacağım, sonra ölene dek okuyacağım, yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder