05/02/2023

Yurdum insanı

Sorun okumayla alakalı değil, insanımız bilgiye merak duymuyor, öğrenmek istemiyor, kısa videolar hazırladım, youtube'a yükledim, twitter'da yüzlerce etikete postaladım, kimse izlemiyor, onları dedikodu ilgilendiriyor, Ahmet çalmış, Ayşe kocasını boynuzlamış, Hasan filancanın malına çökmüş, yollu kişneseydim rağbet görürdü. Yeryüzünde hiçbir kitapta yazılmayan, kimsenin söylemediği sansasyonel icatlarımı aktardım, yine de ilgilenilmedi. Zihinsel bir eksiklikten kaynaklanıyor, diyemem, teşhis haddimi aşar. Mizah dergilerinin banal esprilerine ilgi duyuluyor, halbuki Horgeneral, Gazilerle Niyaziler ve Errorist adamı kahkaha komasına sokar, hiçbirinin ikinci baskısı yapılmadı. Evet, tanıtım yapılamadı, malum barikatlar aşılamadı ama bu hakiki mazeret olamaz, okur tavsiyesi, sosyal medyadaki mesaj bombardımanlarım bir nebze etkili olmalıydı. Morgdaki ölünün ayağına raptiye batırsanız belki iki saniyeliğine dirilir, yurdum vatandaşı ölü modunda horluyor, asla uyandırılamıyor. Yazılı matbuat olmadı, görsel efekt boşluğu doldurmadı, beyinlere iksir şırıngalayamayacağıma göre meslek değiştirmeliyim, kerhanede erketecelik yapmak yazarlıktan saygın görülüyor. Ata et, ite ot yedirilmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder