17/03/2023

Aklımı skeyim

İki konuda pişman oldum: Bir, hicret edeceğim havasıyla lümpenle yüz göz oldum; iki, Giresun'da kitaplarımın satışını engelleyen götlekleri öğreneyim diye it kopuk takımının seviyesine indim. Aklımı skeyim! İşin tuhafı borsada para kazandırayım dediğim kişi bana para kaybettirdi, "teyzemin kızı PPK üyesi bir profesör, babama halkb ve vakbn'den uzak durun, halkb Türk Ticaret Bankası'na devredilecek, demiş," dedi. Belki yüz kere "bana tüyo veya duyum iletme," dediğim halde bunu yaptı, adam sandığım için alım satım yaptığım hisseleri söylemiştim, ikisi arasında lot artırmaya dayalı geçişler yapıyordum. Bu laf üzerine başka kağıda geçtim, fakat ikisi de üst üste tam 14 kere tavan oldu. Demek ki operasyon öncesinde beni yanılttılar, o süreden sonra hiçbir hisse ikisi kadar uçmadı. Benim için finansal sohbetler ebediyen bitmiştir. Kimseyi siklemiyorum, aferin yahut övgüyü umursamıyorum, olağanüstü yeteneklerim olduğunu biliyorum, yeter ki benden uzak durun. Şunu anlayamadım: İnsan benim gibi masum, dürüst, namuslu, bilge bir filozofun kazancını engelleyecek kadar alçalır mı? Haysiyetsizliğin de ölçüsü olur. Etim ne budum ne? Asgari ücrete yakın maaş alıyorum, gece gündüz okuyorum, yazıyorum. Yeterli param olsaydı bazı ülkelerin vatandaşlık hakkını satın alırdım, buradan tüyerdim. Önümü tıkamak için peşime adam takıyorlar. Yuh! Erdoğan iktidarı biterse sırf bunun rövanşını almak için borsaya dönebilirim, Coni üstüne yemin ederim ki hem halkb hem vakbn'de (fiyatın önemi yok, isterse 30 lira olsun, dişe diş kana kan intikam!) icraatın kralını yaparım. Derinçek ekibi gerçek hayatta bana her kötülüğü yapabilir, vatan haini olduğumu ispatlayabilir ama bin spekülatörün desteğiyle üstüme gelseler dahi alayını marizlerim, borsada beni yenemezler, imkansız! Siz zeka, bilgi, deha, ... nedir bilir misiniz? Zamanı gelince öğretirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder