07/06/2023

Yatırım fonlarında dikkatli olun

Aracı kurum üstünden farklı bankaların fonlarını (para piyasası fonu,) alıyorum, günl0k getirinin 4.19 misli kesinti yapıldığını görüyorum ama sebebini öğrenemiyorum. Mesela ICE fonda bugün bunu gördüm, saat 13.26'da ekran fotoğrafını çekmiştim, sonradan fon değeri dediğim oranda azalmış. Büyük bir soygun yapılıyor ama ekstrede gözükmüyor, ICBC yetkilisi bizden kaynaklı hata olamaz, diyor, aracı kurum çalışanı fon bize ait olmadığından (kendine ait fonda bu kadar olmasa bile kesinti yapılıyor,),bilemem, lütfen sormayın, diyor. Yarın banka mevduat faiz oranlarını soruşturacağım, öbür gün vadeli hesaba kaçacağım. Borsa benim için bitti, vadeli oranı da çok düşük, üstelik stopaj var ama kafam rahat olur, süre bitimindeki miktarı önceden bilirim. İnsan öfkeleniyor, çünkü getiriden fazla kesinti yapılıyor. Şu ülkenin vatandaşı olmaktan utanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder