01/01/2024

2023

Benim açımdan 2023 mükemmel bir yıldı; bu asırdaki en düşük kiloma indim, 16 nizami barfiks çektim ve videosunu youtube'a yükledim, 50 nizami şinav (şimdi daha fazlasını yapabiliyorum,) çektim ve youtube'a yükledim, borsadaki performansım arttı, İngilizce dağarcığımı epey geliştirdim. Bir eksiğim kaldı: Bu ülkede yazamıyorum, yayıncı bulamıyorum, bulsam dahi önüm kesiliyor, bu nedenle İngilizce konuşulan bir ülkeye hicret etmeliyim yahut kitaplarımı İngilizce, Fransızca, Almanca, Japonca, Rusça, ... yayınlatmalıyım, fakat yayınevlerine, editörlere ulaşamıyorum. Bunu kendim çözmeliyim, gurbetçilerden fayda göremedim. Mesela Hollanda'daki bir keko delimsirek karalamalarını ücreti mukabilinde kitaplaştırıyor, bana (kendime bile yayıncı bulamıyorum, matbaa masraflarını karşılıyorum, Türkçe yayınlatıyorum," diyor. Vaktiyle aylık futbol dergisinde yazıyordum, oranın sahibi ve genel yayın yönetmeni "eşimin şiirlerini basacak yayıncı bulamıyorum ki sana yayınevi bahsinde yardımcı olabilsem," demişti. Kısacası herkesi kendileri gibi zannediyorlar, yetenek mefhumunu ve edebiyatı bilmiyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Finans sektöründe neler oluyor?

Türkiye'de dünya devi olan yabancı bankalar son yıllarda payını sattı yahut faaliyetlerine son verdi, meydan Araplarla yerlilere kaldı. ...