06/01/2024

Açık teklif!👇

İngilizce, Fransızca, Almanca, Rusça, Japonca, ... fark etmez, yabancı yayınevlerinin iletişim adresini arıyorum, yardımcı olana o kitabın telif ücretini noter huzurunda devrederim, bu vesileyle yurt dışında yerleşim şansı yakalayabilirim ki benim için daha değerli bir şey olamaz. Onların akıllı insanlar olduklarını, yazara ve okumaya önem verdiklerini vurgulayayım. Mesela Horgeneral sadece İngilizcede birkaç milyon usd kazandırabilir, oradaki yayıncılar bizimkiler gibi şey yapmıyorlar, hakkıyla telif ödüyorlar. Senelerden beri araştırıyorum, netice alamıyorum. Bir nevi keşfedilmemiş altın rezervine benziyorum, para umurumda değil, özgürce yazmak, sansürsüz eserleri devirmek ve bir nebze bilgilenmek, insanca yaşamak istiyorum. Şu ana dek fikirlerimin en az yüzde doksanını kimseyle paylaşmadım, ancak kafiristan'da hiçbiri sakıncalı sayılmaz. Sahi, faşist baskıcı kişi yahut kurum demektir, yani ötekini susturmaktır ve bu halkın ezici çoğunluğunun bu kategoriye girdiğini düşünüyorum. Doğmamış bir çocuk gibiyim, kendimi sağır ve dilsiz hissediyorum, İngilizce dağarcığımı artırmak için gece gündüz İngilizce roman okuyorum. Ciğerlerim kebap oldu, kaleme sarıldım, bu coğrafyada pek seyrek görülebilen şaheserler yarattım ama okura ulaşamadım, engellendim ki yazarlığa adım atmadan önce de böyle olacağını biliyordum. Öyle bir kitle, kitle babam kitle! Çocukluğumdan beri maddiyatı iplemedim, inekleseydim belki Türkiye birincisi olabilirdim, yurdum vatandaşından (annem ve kardeşimden de farklıyım, fakat bunun lehimde olduğunu internet sayesinde anladım,) farklı bir kişiliğim var, bu coğrafyadaki hiçbir kurumla hiçbir zaman aidiyet bağı hissetmedim. Şunu da vurgulayayım, zirzopların şapşallıkları anlaşılsın. Hayatımın hiçbir döneminde sosyalistlere sempati beslemedim, yeryüzünde herkes komünist olsa ben olmam, ezelden beri meritokrasiyi, yani yeteneklerin aristokrasisini savunuyorum. Kültür aristokratı olmama rağmen mallıkları yüzlerinden akan angutlarla iç içe yaşadım. Bat dünya bat!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder