20/02/2024

Bankalar ve Halkbank

Bankada bir kuruş para bırakmanın tehlikesini biliyorum, geçmişte yaşadım, kitabımda da yazdım, hesap işletim ücreti tahsil edilebiliyor, başka masraflar yansıtılabiliyor. Geçende Halkbank mevduat hesabımı başka yere eft ile aktardığımda nedense 11.54 lira bırakıldı, hesabımı kapatmak istemediler, ben de paramı sağ salim göndereyim, zorluk çıkartmasınlar diye itiraz etmedim, dün Şişli Pangaltı Şubesi'ne gittim, hesabımı kapattırmak istedim. Gişedeki memure 11.54 lirayı çekersem yüklü meblağ ödemem gerekeceğini söyledi, bağış yapmamı önerdi, peki dedim, Mehmetçik Vakfı'na bağışladım, fakat bugün e-devlet'ten kontrol ettiğimde Halkbank hesabımın açık olduğunu gördüm, haliyle yeniden başvuracağım. Vaktiyle sayısız bankada aynı manzarayla karşılaştım, e-devlet uygulaması olmasaydı uyutulacaktım. İhmal etmeyin, faal olmayan banka ve aracı kurum hesaplarınızı mutlaka kapattırın, yoksa ileride acı sürprizle karşılaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başarı reçetem

Başarı reçetemi açıklayayım: Ne kadar yalnız kalırsam o kadar başarılı oluyorum. Doğuştan filozofum, düşünürüm, yazarım, yeteneğimi kullanab...