22/02/2024

Herkes Mersin'e ben tersine

Son bir yılda İstanbul dışarıya en fazla göç veren şehir olmuş, bense İstanbul'a geldim. Eskiden İstanbul'u hiç sevmiyordum, bu sefer bayıldım, çünkü Türkiye'nin en lüks semtine düşmüşüm, Beşiktaş'ın sosyetenin gözbebeği olduğunu bilmiyordum. Gayrettepe, Balmumcu, Zincirlikuyu, Levent, Nişantaşı, Akmerkez, Etiler her gün geziyorum, bazen Ortaköy, Arnavutköy, Bebek, Emirgan kıyılarında turluyorum, kimi vakit Kabataş, Galataport, Karaköy, Eminönü kıyısına da uğruyorum. İstanbul muhteşemmiş ama o semtlerde yaşamak için şişkin cüzdan gerekiyor. Elhamdülillah hamim var, maddi sorunum yok, maaşım 11 076 liraydı, 1 Marttaki üç aylığımı almadığım için zamlı halini bilmiyorum, şubat 2024 kirası olarak 14 750 tl ödedim. Spekülatörler sağ olsunlar, sayelerinde rızkımı çıkarttım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başarı reçetem

Başarı reçetemi açıklayayım: Ne kadar yalnız kalırsam o kadar başarılı oluyorum. Doğuştan filozofum, düşünürüm, yazarım, yeteneğimi kullanab...