Pazartesi, Mart 04, 2024

Beşiktaş-Galatasaray maçında gsray kazanır, dedim, 50 000 lot gsray aldım, tahminim tuttu, bugün açılışta sattım, cuma günü 6.98 kapanmıştı. Borsanın geleceğine dair karamsar olmasaydım portföyümün tamamıyla alım yapardım.👇💪💪💪

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nazara inansam bunları yazmazdım👇

Hayvanvari antrenmanlarım (haftada altı gün) yüzünden hayvanca yiyorum. Her sabah altı haşlanmış yumurtayı otomatiğe bağladım. Bugün antrenm...