09/03/2024

Borsa işlemlerimin fotoğraflarını niye paylaştım?

Borsada muhteşem hareketler yaptım, her daim tek hisse aldım, sattım, acayip kazanç sağladım. Mesela 20.750 liradan aldığım thyao hissesini tam kırk bir gün sonra 54,000 e sattım, bir kişiye anlatmadım. Corona zamanında şehirden şehire savruldum, Coni vefat edince yurt dışına gidecektim, uçuşlar iptal olmuştu, evsiz kalmıştım, sokağa çıkış yasakları filan bayağı zorlanmıştım. Haritayı açtım, nereye gitsem diyordum, Zonguldak aklıma geldi, askeri gazinoda yer ayırttım, orada yıllarca yaşamış bir tanıdığı aradım, daha meramımı anlatmadan deli deli konuştu, borsadan hiç anlamadığımı dahi söyledi. Akıldan malul adama acıdım, başkası olsa sinir krizi geçirir, bense kahkaha atmamak için dudağımı ısırdım. O hadiseyi burada yazmıştım, acaba öyle düşünen başka rahatsız var mıdır, dedim, ekstrelerimi paylaşmaya başladım, yoksa sizi de takdirinizi de önemsemiyorum, hiçbirinizi kale almıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder