31/03/2024

İlk kez geçerli oy verdim

Bugünkü yerel seçimlerde ömrümde ilk kez geçerli oy verdim, Ekrem İmamoğlu, Rıza Akpolat ve il genel meclisinde altıok'a evet mührünü bastım, galiba oyum uğurlu gelmiş, CHP 1977'den beri ilk kez birinci parti olmuş. Kitaplarımda CHP'yi yerden yere vurdum, fakat AKP ve Erdoğan iktidarı bende derin bir şey oluşturdu, emeklilere verilen sadaka tuzu biberi oldu. Ayrıca altı ay önce İstanbul, Beşiktaş'a geldim, Gayrettepe, Levent vs mest oldum. Belediyenin Beşiktaş İskelesi,Taksim Sevgi Soysal ve Mecidiyeköy'deki kütüphanelerine, Ortaköy kedi müzesi dahil müzelerine, bazı yerlerde açtığı ücretsiz tuvaletlere hayran kaldım; dolmuş ve metrobüs ücretlerini çok ucuz buldum, Kırklareli'ye göre bedava kalıyor. Belediyenin açtığı lokantaları, özellikle Kent Lokantaları'nı görmelisiniz, yemeklerin tadına doyulmuyor, ucuzluğu insanı şaşırtıyor. Ankara'daki son günlerimde Mansur Yavaş'ın hizmetlerini de çok beğenmiştim, yanılmıyorsam burada Mansur başkanı övmüştüm. CHP yeni genel başkanı Özgür Özel de hoşuma gidiyor, kısacası CHP'ye bu seçimde destek verdim. Dilerim CHP yönetimi bizi bu hükümetten kurtarır, ekonomik felaketi sonlandırır, borsaya çekidüzen verir,Varlık Fonu'nu lağveder, tahsisli sermaye artırımını yasaklar, bedelli sermaye furyasını noktalar. Geçmişteki tüm eleştirilerimin arkasındayım, olumlu icraat yapıldı da ben mi inkar ettim? Şu ana dek tarafsızdım, taraf oldum, sevince boğuldum, umutlandım. Erken seçim kararını iple çekiyorum, demokrat, laik,cumhuriyetçi, devrimci bir CHP iktidarı bekliyorum, mükemmel kütüphaneleri bunun olabileceğini gösteriyor. Not: CHP zafer kazanmasaydı bunları yazmazdım, fakat nabza göre şerbet verdiğimi düşünmeyin, yukarıda yazdıklarımı öğleden sonra telefonda anneme de anlatmıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder