16/04/2024

Borsa ekstresi

Benden başka işlemlerinin fotoğrafını paylaşan kişiye rastladınız mı? Sadece borsanın çakıldığı günlerde bunu yaptığıma dikkatinizi çekerim, yatay yahut yükseliş piyasasında gözümü bağlasanız da kazanırım. Bu ülke şarlatan kaynıyor, ha bire zarar ediyor, ahlam kesiyor, hâlbuki bana servet ödeseniz dahi lümpenle kontak kurmam, yalnızlığı tercih ederim, zaten başka türlü başarılı olamam. Lise birden beri en büyük idealim yurt dışına yerleşmek oldu, son nefesime kadar İngilizce yazmak, okumak istiyorum, fakat burada kaldığım takdirde spekülatörlerin çarkına okuyacağım, onları para ağacına çevireceğim. Hemen her borsacı para kazanmak için borsayla ilgilenir, bense hesaba meraklıyım, satranç tutkuma benziyor, beni hücreye kapatsalar, yemeğimi getirseler, kırk sene boyunca bilimsel araştırma yapabilirim, bu karakterim dolayısıyla hisselerle ilgileniyorum. Yalnız şunu vurgulayayım: Türkiye sermaye piyasaları şeyleşmiş, BİST dejenere olmuş, imkanım olsaydı gelişmiş ülke borsalarında işlem yapardım, burada bir saniye durmazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder