20/04/2024

İdealimdeki yaşam

Magandalardan azade bir dairede (mümkün olabildiği kadar az katlı olsun,) oturayım, günde bir saat body building çalışayım, iki saat yazayım, üç saat okuyayım, sekiz saat borsa ve arbitrajda (sinemadaki gibi duvara yansıtmalı ekrandan izlemek şahane olur,) işlem yapayım, bir saat analize dalayım, yemeğim sağlıklı olsun, tvde satranç, snooker ve kafes dövüşü başta olmak üzere spor yayınlarını izleyeyim, başka hiçbir şey istemem. En lüks lokantada bedava yiyecek verseler yemem, önceden defalarca zehirlendim, sabaha kadar ateş, baş ağrısı, kusma, titreme, ... çile çektim, illaki askeri gazino yahut orduevine gitmeliyim, fakat yürüyüş mesafesinde olmalı, çünkü toplu taşıtlarda lümpenle muhatap olunca zihin sağlığım bozuluyor, tahminlerimin isabet yüzdesi azalıyor, konsantrasyonum dağılıyor. Evli olsaydım yahut hayat arkadaşım yemeği hazırlasaydı sorun doğmazdı, böyle bir zafiyetim var. Tabii yurt dışına yerleşmek mükemmel olur, o zaman borsa ve arbitrajın (tr'de sadece usd, euro, gbp var, bense öteki para birimlerine de niyetleniyorum,) kralını yaparım, emtia ile hububat piyasasında da (tr'de sınırlı seçenekler var, onlar da birkaç gün valörlü sunuluyor,) boy gösteririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder