Cumartesi, Haziran 22, 2024

Paraya kıydım

Bu zamana dek tek kişilik yataklarda yatmıştım, son sekiz aylık mekanımda çift kişilik yatakla tanıştım, tadına doyamadım, ünlü markalardan bir mağazaya bugün 160-200 ebatlarında iki kişilik baza ve yatak siparişi verdim, pazartesi kurulacak. Son zamanlarda spekülatörleri bayağı marizledim, bu dünyaya bir daha gelmeyeceğim, parayı mezara götürmeyeceğim, sağlığım için kısıntı yapamam. Elektrik, su, doğal gaz aboneliklerini açtırdıktan sonra en kral salona üye olacağım, sekiz aylık aranın ardından antrenmanlara başlayacağım. Hedefimi belirledim: Baklavaları dilimleyeceğim ve en son çektiğim 16 barfiksten fazla barfiks çekeceğim ama kendimi zorlamayacağım. Bir de hafif hafif İngilizce yazmaya başlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karakurum otoyolunu görmek isterdim