10/08/2024

Cep telefoncuları

Dün cep telefonu aldığım Vatan Mağazası çalışanları iğrenç tavırlar sergilediler, satıcı kız kurulumu yapacağım dedi, sonra deflarca Oppo denilen bir modeli önerdi, ısrarıma rağmen teklifini yineledi, satasınız yoksa gideyim dediğimde sustu, kasaya yönlendirdi, ücreti ödedim, geldiğimde sadece telefon numaralarını aktarırım, dedi ama cihazı bir delikanlıya verdi, o da telefon numaralarını kopyaladı, kuruluma gerek yok, her şeyi hazır ded, yani satın aldığımdan itibaren bana çok soğuk davranıldı. Yolda cebimin kurulumu için uyarı aldım, eski cihaza not yollanmış, wifi için dört beş cepçiye girdim, hiçbiri yardımcı olmadı hatta telekom kullanıcıyım ve wifi hakkım var dediğim halde telekom görevlisi hattımız arızalı dedi. Yuh! En sonunda bir başka cepci wifi bağlantısı yaptı, orada kurulumu yarım yamalak yaptık, çünkü uzun süreceği için çoğu işlemi eksik bıraktığını sonradan anladım, derken o curcunada ajandamı kaybetmişim, telaşlandım, sim kartı eski makineye taktım, eve topukladım, tüm şifreleri değiştirdim. Cumartesi günü hepsini kendim yaparım, fakat bunların niçin bu kadar şeyleştikleri üzerine kafa yordum, sonuç çıkardım. Cepçiler cahil, kabiliyetsiz tipler, profesörlüğün bile kolaylaştığı bir ortamda dikiş tutturamamışlar, işsiz kalmamak için o mesleğe tutunmuşlar, o yüzden zeki, bilgili kişilere tahammül edemiyorlar, garaz besliyorlar. Kapıcılarla emlakçıları hiç sevmiyordum, bu listeye cep telefoncularını da ekledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...