09/08/2024

Yeni cep aldım ama Vatan görevlileri görevlerini yapmadılar. Bu ülkede bu tür şeyliklere şerbetliyim, kimseyle muhatap olmuyorum, aman iyiliği eksik olsun, kötülüğünden kaçayım diyorum

Vatan'dan xiaomi aldım, bana ısrarla başka cihazı önerdiler, inat ettim, aldım ama kurulumu yapmamışlar, yolda wifi bağlantısı için girdiğim cep telefoncuları da yardımcı olmadılar, o karışıklıkta ajandamı kaybettim, sim kartımı eski cihaza taktım, tüm şifrelerimi değiştirmeye başladım, birkaç saat sürdü, fakat hepsini değiştirdim, farklı oldukları için çoğunu unutmuştum, bereket maille sıfırlama yapıldı, yoksa mahvolmuştum. :) Hiçbir gizlim saklım yok, parasal kayıp dışında endişelenmedim, şimdi bayağı rahatladım, belki daha iyi oldu, her şeyim sıfırlandı, evim, cebim, diş protezim, gözlüklerim, derken hayatımdaki fazlalıkları da bloklamıştım, yaşama bir nevi sıfırdan başladım, geçmişle bağım kalmadı. Şimdi iki büyük hedefim var,yurt dışına hicreti saymıyorum, çünkü yaşamamın anlamı sayılır: Bir, baklavaları dizeceğim ve barfikste en az 16 çekeceğim; iki, İngilizce dağarcığımı 70-80 bine çıkartacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...