Perşembe, Haziran 25, 2026

Endeks nominal anlamda (delimsirek enflasyon karşısında tuş oluyor) yükseliyor, fakat yüzlerce hisse düşüyor, yeni arzlar sürüyor, eski arzlardan iflas edip kottan çıkanları veya usd bazında tarihi dibine vuranları kimse açıklamıyor. En zengin adam olduğunu iddia eden kişinin #bizim adlı hissesinin usd grafiğini inceleyin, yorumlayın. 👇


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder