Perşembe, Haziran 25, 2026

Endekste ağırlığı yüksek olan asels bimas dstkf kchol thyao tuprs yükseldiği halde borsa düşüşüne devam etti, eksi yüzde 0.50 aşağıdan kapandı. Borsa geneli üç senedir çakılıyor, sayısız fotoğraf paylaştım, youtube'da video yükledim, son günlerde çöküş hızlandı, ne hikmetse halka arzlar da arttı. Mesela dün gece beş yeni arza daha onay verildi. Geçmişte bir sürü şirket iflas etti, borsadan çıktı, yakın izleme pazarı ve ana pazarda da epey şirket var, bu duruma rağmen bu arzlara niye izin veriliyor? Piyasa normal değil diyorsun, 2020'den beri taban ve tavan limitini geçici olarak (!?) yüzde on uyguluyorsun, diğer yandan BİST dünya genelinden pozitif ayrıştı (tamamen yalan, Japonya, ABD, Almanya borsaları sıfıra yakın enflasyona rağmen uçuyor,) diyorsun ve halka arz fırtınası yaratıyorsun, yeni bir arz anlamına gelecek bedelli sermaye artışlarına izin veriyorsun. Ayrıca açığa satışı sık sık yasaklıyorsun, gidişatın riskli olduğunu bahane ediyorsun. Pekala, hangi dediğine inanalım? İki lafın birbirini tutmuyor, bir iddian öbür tezini çürütüyor. Laf salatası yapmayayım, bugün borsanın gerçekte tepetakla olduğunu fotoğraflarla ispatlayayım. İfade özgürlüğü olsaydı zehir zemberek yazardım. Buyrun, belgeleri inceleyin. 👇





























 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder