28/09/2019

Borsada formumun zirvesindeyim


Doksan dokuz ile iki bin üç yahut dört arasında borsa yorumları yapıyordum. Bu işi noktaladığımda ayda 25 tl üyelik ücreti karşılığında mail grubuma abone olan 39 üyem vardı. O yıllarda akıllara seza öngörülerimle dikkatleri çekiyordum, defineyi aratmayan hisseleri bulmakta üstüme yoktu, birçok kişi bunu bilir, bilmeyen de kitaplarımdan öğrenebilir. Örneğin son eserim Paramatör düz yazılardan oluşuyor, size kimle dans ettiğinizi gösterebilir. Lafa takla attırmayayım, sadede geleyim. Eskiye oranla çok daha formdayım, iki ay önce virman yaptığım aracı kurumda kasırgalar estiriyorum. İşin garibi korkunç kağıtlar buluyorum, derin olmadığı için giremediklerim de var, hülasa elek gibi deliyorum. Endeks 100 binden 200 bine çıksa siz yine kaybedersiniz, 50 bine gerilese ben yine kazanırım. E, normal, öyle de olmalı, aramızdaki uçurumu eserlerim kanıtlıyor. Size benzemediğim için gerçek hayatta bana binbir Ali Cengiz oyunu yaptınız, anamı ..ktiniz ama sanal alemde gücünüz bana yetmez, zeka, akıl, bilgi, bilinç meselesi ayakkabı köselesine benzemez. Spekülatörlerin alayı birleşse, danışmanlarından taktik alsa ve üstüme gelse gene de güçleri yetmez, hepsinin ümüğünü sıkarım, hisse diye alırım, satarım. Mübalağam varsa nefes almak nasip olmasın, geçmişe kıyasla hayli (evvelleri beni borsa peygamberliğine namzet gösterenler şimdiki halimi bilseler herhalde fıttırırlar,) gelişmişim, bilgilenmişim. Misal, iki hafta önce trendlere dair olağanüstü bir keşif yaptım, ancak bu buluşumun kırıntısını bu ülkede bir kişiyle bile paylaşmam, aklımı yahut şerefimi kaybetmeliyim ki size de anlatayım. Destur de ya iblis! Kendi icadım olan stratejilerim var, 10 liraya aldığım kağıdı 9 liraya sattığımda kar ediyorum. Hisse 10 liradan 20 liraya yükseldiğinde 30-35 lira olmuş kadar kazanıyorum. Ekstreler yalan söylemez. Siz anca kumpas yaparsınız, tüm zamanların en kaliteli Türkçe eserlerini yazdığım halde önümü tıkarsınız, sağa sola talimat verirsiniz, kitaplarımın satışını engelletirsiniz. Gerçi hepsini yeniden yazdım, bin misli güzelleştirdim, yeni iki kitabımla birlikte yedisini de google.books'a yükledim, fakat tanıtım yapamıyorum, kimin haberi olur? Sıkıysa borsada karşıma çıkın, bin kişi gelin, hepinizi öttürürüm. Bu şarkı burada bitmeyecek, cahile, yobaza, faşiste, cuntacıya olan kinim dinmeyecek. Sol şeridi boşaltın, PARAMATÖR geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder